
DIAGNOZA UMIEJĘTNOŚCI FUNKCJONALNYCH ORAZ KONSTRUOWANIE INDYWIDUALNYCH PROGRAMÓW EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNYCH
DLA DZIECI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
„I P E T”
Informacje
MIASTO: POZNAŃ
MIEJSCE: Według indywidualnych ustaleń. Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia poza Poznaniem
MIEJSCE: Według indywidualnych ustaleń. Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia poza Poznaniem
SZKOLENIE PRZEZNACZONA DLA: | Nauczycieli przedszkoli, szkół oraz innych placówek edukacyjnych zajmujących się dziećmi z autystycznego spektrum oraz innymi zaburzeniami (posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego). |
CELE SZKOLENIA: | Zapoznanie uczestników z cechami dobrego programu edukacyjno- terapeutycznego – IPET oraz rozwijanie umiejętności pisania programów indywidualnych. |
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: | Po zakończeniu kursu każdy uczestnik powinien umieć: – określić cele programu indywidualnego – napisać dany program edukacyjno- terapeutyczny – ocenić postępy ucznia , a tym samym przeprowadzić ewaluację programu |
METODY SZKOLENIA: | Zajęcia prowadzone metodą warsztatową , uwzględniającą aktywizację uczestników poprzez pracę w małych grupach, dyskusje i ćwiczenia. Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe. |
CZAS TRWANIA: | 9 godzin lekcyjnych |
PROGRAM SZKOLENIA: | – Diagnoza funkcjonalna – Cechy zindywidualizowanego programu edukacyjno- terapeutycznego – Konstruowanie przykładowych programów edukacyjno- terapeutycznych – IPET – Zbieranie danych – Ocena rezultatów i ewaluacja programu |
Koszt za 1 osobę:
455zł brutto
Zapytaj o dostępność!
Prosimy w temacie wpisać pełną nazwę kursu.